Przepisy, zdjęcia i inne teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeżeli dodaję coś, co nie należy do mnie, wówczas podaję źródło. Jakiekolwiek kopiowanie zawartych na blogu treści bez mojej wiedzy i zgody jest złamaniem prawa (USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

czwartek, 13 września 2012

Krewetki raz, dwa...

Mój wczorajszy przepis został doceniony i wyróżniony na gotujmy.pl jako "Przepis Dnia". Dlatego też postanowiłam się nim podzielić na blogu. Skusiłam się wczoraj na zakup krewetek, bo przecież można z nich przygotować smaczną potrawę. A trwa to kilka chwil.
 

Krewetki raz, dwa...

Składniki:

    30 dag krewetek tygrysich
    2 łyżki oliwy
    1 ząbek czosnku
    1 łyżka masła
    sól
    pieprz
    lub inne przyprawy

Sposób przygotowania:

 Krewetki oczyszczamy, jeśli tego wymagają i osączamy z wody( po rozmrożeniu), następnie oprószamy je solą, pieprzem lub innymi przyprawami. Na oliwie podsmażamy lekko posiekany czosnek, dodajemy krewetki i całość razem podsmażamy kilka minut, następnie dodajemy masła i jeszcze chwilkę podsmażamy. Tak przygotowane krewetki podajemy z dowolnym sosem.




Smacznego :)

1 komentarz:

  1. Hmm zapowiada się prosto ale i Ciekawie ^_^ Zobaczymy co wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń