Przepisy, zdjęcia i inne teksty na blogu są mojego autorstwa. Jeżeli dodaję coś, co nie należy do mnie, wówczas podaję źródło. Jakiekolwiek kopiowanie zawartych na blogu treści bez mojej wiedzy i zgody jest złamaniem prawa (USTAWA z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

wtorek, 11 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Witam serdecznie :)

Kilka(- naście) dni temu otrzymałam od Joanny, z bloga ciastco.blogspot.com nominację do konkursu: Liebster Blog Award.

Serdecznie dziękuję :)

 Na czym polega konkurs?

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
A oto pytania od Joasi, na które starałam się jak najlepiej odpowiedzieć:

1    Największe dotychczasowe kulinarne wyzwanie...?
Nie boję się wyzwań w kuchni. Pamiętam jednak mój pierwszy tort. Martwiłam się, czy biszkopt będzie odpowiednio smaczny i miękki, a masa smaczna :)

2    Ulubiona książka kucharska...?

Ulubionych książek mam mnóstwo, ale taka klasyczna to "Kuchnia Polska".

3    Bez jakiego składnika/jakiej potrawy nie wyobrażasz sobie obiadu?
Obiad bez mięsa to nie obiad. Jestem zdecydowanie mięsożerna :)

4    Śniadanie na słodko czy słono...?
Na słono. Pyszna jajecznica albo omlet z biełkaską. Pyszota.

5    Najbardziej inspirujący kulinarnie zakątek świata...?

Tajlandia.

6    Czy często korzystasz z przepisów innych bloggerów kulinarnych?
Często przeglądam przepisy innych blogerów. Staram się nie przygotowywać potraw tak samo, jak inni, zawsze daję coś od siebie.

7    Niezastąpione urządzenie kuchenne...?
Mikser.

8    Pieczywo jasne, czy ciemne?
Jasne.

9    Ulubione warzywo lub owoc...?
Uwielbiam wiśnie.

10    W kuchni jestem jak...?
Wygłodniały lew :)

11    Prowadzenie bloga to dla mnie...?
Chwila przyjemności w gąszczu internetowych wiadomości...


Ze swojej strony do Liebster Blog Award  nominuję:

1 magicznakuchniadarii.blogspot.com
2 leonkigotuja.blogspot.com
3 polagotuje.blogspot.com
4 1500kalorii.blogspot.com
5 kacikkasi.blogspot.com
6 kolorowa-quchnia.blogspot.com
7  przepisymarty.blogspot.com
8 kociolek-pysznosci.blog.pl
9  nieprzecietnepasje.blogspot.com
10 cynamoniwanilia.blog.onet.pl
11 poznam-to.blogspot.com

Zapraszam :)

A oto moje pytania:
1 Potrawa, która nigdy Ci się nie znudzi...?
2 Przyprawa, której nie może zabraknąć w Twojej kuchni?
3 Czego nigdy nie zjesz?
4 Jeśli makaron, to z... ?
5 Klasyczna, polska potrawa to... ?
6 Czego szukasz na innych blogach kulinarnych?
7 Najlepszy deser na Świecie to... ?
8 Jakie warzywa/owoce lubisz najbardziej?
9 Dokończ zdanie: Witaminki, witaminki...
10 Sezon na grilla- jakie potrawy przygotowujesz?
11 Czym dla Ciebie jest Twój blog?

Zapraszam do zabawy i nominowania kolejnych blogerów :)

1 komentarz:

  1. Cześć, odpowiedzi na Twoje pytania do mnie znajdują się tutaj http://polagotuje.blogspot.com/2013/06/dziekuje-za-wyroznienie.html
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń